söndag 9 oktober 2011
sveriges bob dylan
på 60-talet kallades lasse berghagen "sveriges bob dylan", skratta eller gråta?
jag tycker kristian matson aka the tallest man on earth fyller ut rollen lite bättre än mr. "jag-tycker-om-att-vara-lång,pling-plong"
/
matter oh mee
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar