fredag 26 augusti 2011
ÅRETS KIOSKVÄLTARE (enligt mig...)
satt och lyssnade på en howard stern intervju med robert downey jr. och denna intervjun poppade upp i "related videos".
vid 1:20 vändes min värld upp och ner... tänk om inte family guy hade kommit längre än mitten på säsong 2.
/
matter oh mee
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar