måndag 13 juni 2011
scottie pippen hädar
lebron i all ära, sjukt synd att miami förlorade finalen i natt men hur kan scottie pippen säga att lebron är bättre än MJ... han måste ha glömt anledningen till hur han och bulls vann 6 championship-ringar
/
matter oh mee
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar