torsdag 23 juni 2011

the iceman - the mafia hitman

pt. un

- "how do you feel about killing?"
- "I don't. It dosen't bother me."
Okej, han hade kunnat äta mig till frukost.
pt. deux

/
matter oh mee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar