torsdag 23 juni 2011
the iceman - the mafia hitman
pt. un
- "how do you feel about killing?"
- "I don't. It dosen't bother me."
Okej, han hade kunnat äta mig till frukost.
pt. deux
/
matter oh mee
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar