måndag 27 december 2010
ett rum, två kameror och ett gäng idioter
man var lite semi-impad av reakidsen när man själv var 10 men det var alltså så här det gick till på inspelningarna...
/
matter oh mee
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar