fredag 19 mars 2010
heineken är ett coolt företag
sjukt besviken att de inte slängde ut 10000000000 st öl bara när matchen börjar
/
matter oh mee
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar