måndag 15 februari 2010
dagens gärning!
hade varit roligare om tåget hade kommit i 500 km / h men får ändå ge honom lite credd + att det är sjukt kul när han och hans kompis börjar fira och krama varandra.
/
matter oh mee
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar