söndag 1 november 2009
Oasis of the seas vs Stora Bältbron
Den sjukt softa lyxkryssaren "Oasis of the seas" (världens största lyxkryssare med 6300 passagerare och 2300 i besättningen) passerade nyligen Stora Bältbron, rätt tajt med space och rätt stimmig besättning.
/skill
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar