fredag 8 januari 2010
trodde aldrig jag skulle säga detta...
men den här tjejen har bollkänsla
/
matter oh mee
1 kommentar:
Caroline
1 februari 2010 kl. 22:27
Det ar ju nastan som nar jag gor mitt partytrick med fotbollen, eller..
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Det ar ju nastan som nar jag gor mitt partytrick med fotbollen, eller..
SvaraRadera